Minikursus Hands-On økonomi, jura og forsikring

Kurset er for iværksættere og nyere opstartede virksomhedsejere.

Er du som iværksætter eller allerede etableret virksomhedsejer lidt usikker på, hvordan du skal håndtere f.eks. skat og moms, beregning af priser, salgs- og leveringsbetingelser, kontrakter, forsikringer m.m. Så er dette minikursus lige noget for dig.

På en levende og forståelig måde tager en revisor, en advokat eller jurist, en bankrådgiver og en forsikringsrådgiver udgangspunkt i netop dine spørgsmål og udfordringer.

Dermed tilbyder vi et fleksibelt, aktuelt og meget målrettet mini kursus.

Emner på dagen kunne f.eks. være:

  • Skat & moms
  • Handels- og leveringsbetingelser
  • Salgs- og købskontrakter
  • IVS, ApS eller måske en personligt eget virksomhed
  • Hvordan forsikrer jeg mig tilstrækkeligt
  • Ansættelser og kontrakter

Tidspunkt: 27. februar 2019

Varighed: 16-18.

Sted: Byrådssalen på Nyborg Rådhus, Torvet 2  5800 Nyborg.

Pris: Gratis for dig der bor og/eller har virksomhed i Nyborg eller Kerteminde Kommuner. Der er dog et ”no show gebyr” for udeblivelse eller afbud senere end 24 timer før kurset på kr. 150,- + moms

Tilmelding

Du kan allerede nu tilmelde dig på e-mail: bureauet@nyborg.dk. Du kan evt. også høre mere ved at kontakte erhvervskonsulent, Stig Bøgh, på tlf. 6155 6600. 

Sidst opdateret 09. oktober 2018