Minikursus Hands-On økonomi, jura og forsikring

Er du som iværksætter eller allerede etableret virksomhedsejer lidt usikker på, hvordan du skal håndtere fx skat og moms, beregning af priser, salgs- og leveringsbetingelser, kontrakter, forsikringer m.m. Så er dette minikursus lige det du står og mangler.

Kurset er for iværksættere og nyere opstartede virksomheder. 

På en levende og forståelig måde tager en revisor, en advokat eller jurist, en bankrådgiver og en forsikringsrådgiver udgangspunkt i dine spørgsmål og udfordringer. Så vil du have styr på de økonomiske og juridiske aspekter i din kommende virksomhed så skulle du tilmelde dig denne unikke mulighed.

Kurset er fleksibelt forstået på den måde at vi prioritere nedenstående emner efter deltagernes ønske og behov.

Emner på dagen:

  • Skat & moms
  • Handels- og leveringsbetingelser
  • Salgs- og købskontrakter
  • IVS, ApS eller måske en personligt eget virksomhed
  • Hvordan forsikrer jeg mig tilstrækkeligt
  • Ansættelser og kontrakter


Tidspunkt
Kurset afholdes onsdag 28. februar 2018.

Varighed
To timer fra kl. 16-18.

Sted
Mødelokalerne 2. sal på Nyborg Rådhus

Pris
Gratis for dig der bor og/eller har virksomhed i Nyborg Kommune. Dog faktureres afbud senere end 24 timer før kurset eller udeblivelse med kr. 150,- + moms

Tilmelding
Du kan allerede tilmelde dig på e-mail: stb@nyborg.dk.

Du kan evt. også høre mere ved at kontakte erhvervs- og iværksætterkonsulent, Stig Bøgh, på tlf. 6333 8094.

Sidst opdateret 24. januar 2018